Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 21 maj 2012

Stan

Hej ! Har varit hela dagen i stan med min klass idag . Vi starttade från nickby 8.40 och gick till Musikhuset 9.30 på en guidad rundtur . Det var lite lamt men helt ok . Sen riktade vi näsorna mot Kamppen ocg bowling hallen . Bowling var faktist helt kul och jag var mycket bättre på det nu än förra gången . Sen gick vi till en mexikansk restaurant och åta men maten där smakade faktist ganska så skit ... Det här låter ju inte så positivt men fiilisen och vädret var ju riktigt bra.

Blev sen ännu och shoppa med Ella , Amanda och Viio . Jag hittade inte så mycket men en lite lösade blå topp köpte jag i alla fall .  Sol har vi också fått tillräckligt av och  mera kommer jag att få också hela den här veckan eftersom jag ska bygga på en lekstuga till projekt. Fin o solbränd får ni sen se mig nästa vecka ;) Jag bara älskar att vara brun men om man är för brun ser det bara dumt ut . Men smaken är som baken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar