Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 30 maj 2012

Tjenare ! Har haft en mycket bättre dag än igår , inte helt perfekt men bra i alla fall . Har lyssnat på alla projekt presentationer i skolan så egentligen har jag bara försökt hålla mig vaken , haha. Väntade mig inte mycket av träningarna  idag men , stort MEN , det gick faktist jätte bra ! Tjejerna där vet verkligen vad de ska göra för att få ett leende på min läppar . Lover u girls ! Tänk vad livet skulle vara tråkigt om det inte skulle finnas någon som kunde muntra upp en då och då. Ja , jag skulle inte klara mig .

Imorgon är skolan annors som vanligt förutom niornas avskeds lunch . Det kommer troligen att bli riktigt nice. Lovade också att gå på min kusins vår fest . Alla frågar alltid varför jag går på all vår- och julfesten osv. men det är väl för att vi är helt som syskon , vilket troligen är helt normalt eftersom vi båda är ända barnet . Nå i alla fall ska de också bli roligt att se .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar