Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 3 september 2011

Chill vecoslut !

Först av allt beklagar jag att jag inte har skrivit på ett tag, har varit så himla trött .


Det har inte riktigt hänt något speciellt.  På torsdagen var jag med Ida och Ella och shoppade i Östracentrum. Köpte ett par vinter skor billigt från Prisma och en top från Gina Trocot . Vi åt lite på McDonalds och talade en hel del.


Igår var det en riktigt chill dag i skolan förutom att vi sprang cooper. Jag sprang 2100m och är riktigt nöjd med tanke på min ansträngnings astma eller vad det nu heter på svenska :) Just det , höll nästan på att glömma jag ringde till Stockmann om prao plats och jag har en jobb intervju på torsdagen 14.30. Det skulle vara jätte skoj att slippa dit på prao. På kvällen kollade jag tre filmer , Avalon High , 17 again och No Stings Attached .


Idag ska jag bara chilla , laga god mat kanske gå över till en kompis . Får nu se lite .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar