Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 27 oktober 2011

Packa , packa , packa ...

Idag ska jag då packa. Jag ska vara 16.00 i Kamppen för fysio terapin ( kanske lite shopping före det ) och sen far jag genast till mina kusiner . Får se om vi hittar på något skoj det här veckoslutet . :)

Idag har jag också hunnit pyssla lite .Steg upp ganska tidigt , hehe ... Har gjort en hallowen lykta av en pumppa och lite julkort. De blev helt snyggt faktist !

Om ni också vill laga en pumppa-lykta så är det bara att hitta en passlig pumppa och börja skära.
Först måste man skära upp ett lock  , sen ska man gröpa ur allt frukt kött så att den är ihålig. Efter det kan man rita med en tuch på skalet hur man vill att den ser ut och sen är det bara att skära ! Det är JÄTTE ENKELT !





Här är några av pyntten ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar