Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 13 december 2011

Jes !

Je je je jag var så glad !OBS VAR ! Det var en så lyckad ridtimme . Jag fick mitt lilla gulliga problembarn att lyda och gå riktigt super ordentligt! Men så kommer jag hem med gott humör och lagar pankakes. Men sen märker jag att sirapen är slut och pankakes går bara inte att äta med annat än just SIRAP ! Nå, där for då den fiilisen..

Idag är det ju också Lucia . Så hoppas alla har fått njuta av någon sårts lussande. Igår pyntade jag och mamma huset och nu är allting så jul-mysigt! Enda problemet nu är skolan ... Orkar bara inte mera . Varje morgon är helt pain när veckarklockan ringer, vill ju bara sova längre! Nå kanske man nu ska försöka släpa sig igenom det sista.



här är en av våra söta tomtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar