Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 12 december 2011

Orkade bara inte skriva något inlägg igår. Låg typ hela dagen i sängen och sluiba ! Och om jag orkade stiga upp så städade jag ...Orsak ? Jo det var ju party på lördagen förstås !! :) Allt blev ju inte helt som man väntat men bra blev det ändå . Tack till alla ! <3

Men påriktigt kan inte någon ta och göra något till det här jävla angst vädret! Jag fattar varför det är så många som får depression den här årstiden , Vädret är ju bara så deprimerande! Som idag i skolan var alla som zombin  som bara går omkring och ögonen hålls just och just uppe. Kanske snön kommer någon gång ändå ...

Idag ska vi kanske julpynta lite senare , kanske det blir en lite bättre fiilis då! Sku också ha lust att baka pepparkakor men jag vet  inte om jag hinner.. Och nu är det bara 12 dagar till julen och 8 dagar kvar av skolan ! YEAH !

2 kommentarer:

  1. tack att vi fick komma på partyt! du va en riktigt bra värd :)

    SvaraRadera
  2. tack sj , det sku ju int ha blivit något utan er ! <3

    SvaraRadera