Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 19 januari 2012

Har inte vari hemma på hela dagen fören nu ! For till skolan till 8 och sen 9 tog jag bussen till Practikum för att kolla in skolan . 12 var vi sen färdiga där och då blev jag nu och tvinna i Kamppen med Ella , Ida och Marre . De va nog lite smått lamt först men sen hitta vi nu alla möjliga roliga männskor.

När vi sen sku klockan 16 med bussen till södis sä var det nu lite trafik så det tog nästan 1 o en halv timme fast det normalt tar kanske 45 minuter -.-  När vi nu sen äntligen hitta fram så satte vi oss pä Söder Pizza Kebab med var sitt glas jaffa och skratta till våra så "kloka" juttu ! :D

Efter jaffan var klockan typ 19 och sen sku jag ennu och rida , houh ..  -.- Undra nog hur jag skulle orka men bra gick det ju. Och nu ska jag ta mig ett stort glas appelsin-saft och slå mig ner i soffan och hoppas på att jag sen orkar släpa mig till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar