Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 27 januari 2012

upp, upp och iväg !

Imorgon bär det av till Iso Syöte men mamma, pappa och kusinen <3( Alltså till vår stuga på Iso syöte ) Idag gäller det då att packa för vi startar redan tidig på morgonen och sen är det bara 8-9 timmar i bilen ! Can't wait ...

Jag stressar lite nu medallt packande , plus att vi ska på kalas idag och plus att jag änu måste städa ! Nå nu hinner jag säkert . Kommer att sakna alla så himla mycket ! <3

Igår var jag och kollade på Brändö Gymnasie och det verkade helt okej . Varför ska det vara så svårt att välja ? Det står mellan Sibbo och Brändö nu , tror jag. Sibbo för att det är nära men Brändö för att dit säkert kommer fler nya människor .  Nå en vecka har jag på mig att fundera !

http://www.syote.net/mokit/uuvana.htm

Här är adressen till vår stuga om någon skulle vara intreserad av att hyra den någon gång ! Jag gillar den verkligen. Tyvärr står där inte på svenska...




Lite bilder från förra året !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar