Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 11 september 2012

IRC-galleria

Oj oj oj vad länge sedan det är som jag senast var på IRC-galleria. Fick ett mail av dem idag och bestämmde mig för att kolla in min gamla profil. Gud vad jag såg liten ut ! Men det förstår man ju av att jag var på klass 6-7 när jag brukade vara på IRC. Jag vet egentligen inte varför jag slutade man jag antar att jag växte ifrån det. Satte in en helt ny bild idag bara för skojs skull , haha. 

En annan orsak till att IRC inte mer är så populärt  är troligen Facebook eller nu också Instagram. De här två tar upp jätte många människors tid och i synnerhet deras fritid. Jag själv personligen använder bara Facebook för att jag inte har någon touch fjong . Och jag har nog klarat mig bra hittills. Tyvärr är det så att när alla andra sitter och instagrammar eller facebookar på t.ex rasterna så blir det smått tråkigt för mig när jag inte vet va de skrattar eller talar om... Snart är det nog dags för mig att uppdatera min mobli ( IGEN! ) för att den börjar falla sönder småningom . Har tappat den säkert tusen gånger i golvet , hehe . Men det är väl så att man är mer rädd om saker som är dyrbarare än saker som är billiga ? Eller hur upplever ni det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar