Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 16 september 2012

Weekend

Hello ! Hur har veckoslutet varit? Mitt veckoslut har varit ganska så lungt. Åkte en sväng till IKEA på fredagen . Fick en sån inspirations kick att snart känner inte ens jag igen mitt eget rum , haha . Nej men något smått och nytt tror jag att det blir. På fredagen var jag också och kollade på Magic Mike. Helt rolig men inget speciellt med den annat än bra skådespelare. Igår var det nu mest chilling och sånt skönt som gällde.

Idag känner jag mig upp häng och ner släppt .. Har en sån konstigt trög känsla i kroppen. Skulle inte orka släpa mig till träningarna idag fast jag vet att jag ändå sist och slutligen vill gå på dem. En sak ännu jag bestämmde mig att anmäla mig till Kultur Karnevalen. Dock inte i det labb som jag hade önskat men roligt blir det nog i alla fall. Labbet jag gick med i var rap ( hahahahaah) får se hu det slutar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar