Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

Be your self !

Som ni säkert redan märker på rubriken så är jag smått störd för tillfället. Det är så irriterande med människor som inte kan vara sig själv utan måste leka coola och framför allt är de ofta elaka med andra . De tror att de är så jävla coola bara om de klär sig som någon eller säger något elakt. De leker att de är helt som någon annan och det är ju inte så klokt . Om alla skulle vara helt likadana  skulle ju världen bli jätte tråkig . Det är ju just personligheten som räknas eller BORDE räknas . Jag tycker i alla fall om att vara som jag är ! Jag behöver inte bevisa något för någon , jag behöver inte vara som någon och jag bryr mig inte om någon säger något om hur jag borde vara ! Den som kommenterar andra är ju bara osäker på sig själv! "You Are Perfect As You Are " .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar