Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 15 november 2011

Fyy ... Kallt ..

Nu har det då börjat bli minus grader i kära lilla finland ! Jag har frusit typ hela dagen ! Men vill man ha vinter så får man vel sluta gnälla och gräva fram varmar kläder , så är det ju bara.

Jaag äär såå förälskad i Nälkäpeli !! ( böckerna jag berättade om i ett tidigare inlägg ) DE ÄR BARA SÅ BRA ! Jag har läst andra och tredje delen nu , ska gå till bibban och låna den första snart !  Det ska ju komma en film snart också , kolla trailern på youtube!

Jag har märkt att jag blir en riktig läs-lus när det blir mörkt och kallt. Tycker om  att sitta under filten och mysa men te och en bra bok. Just nu läser jag en bok som heter Elsas Hemlighet , den verkar helt bra .

P.S. ska försöka skärpa mig och skriva inlägg lite oftare ! puss & kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar