Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 27 november 2011

Tråkigt regn !

ALLA julklappar köpta och jag är inte ens pank . Måste vara första gången de händer , hehe. Har också hunnit pyntta lite i mitt rum . Nu är det bara snön och julen som fattar. Det är ju t.o.m första advent idag , fan vad tiden går fort!

Nu börjar jag bli riktigt trött på det är vädret. MEN HALLO DET REGNAR I SLUTET AV NOVEMBER OCH DET ÄR 8+ GRADER ! Jag vill verkligen att det kommer snö. Men sen när det blir kallt vill jag att det blir sommar , haha. Borde hitta någon kompromis.

Imorgon är det skola igen . Har jobbat jätte hår med en engelska uppsats ! Ska också baka en kaka imorgon med mommo som fyller år på tisdagen.  På tal om att baka gjorde vi jätte goda croasanter ( eller hur det nu skrivs ) igår . Blev så jätte gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar