Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 6 november 2012

KULTURKARNEVALEN 2012

Har ett väldigt nice veckoslut bakom mig och nu siktar jag in mig på Kulturkarnevalen. Jätte länge sedan jag gjorde något varje dag på veckoslutet och nu kommer det att bli två veckoslut i rad. Oj, oj, oj hur sa jag klara mig utan min söndags-vila , haha . 

Imorgon är det en kort skoldag , vilket är bra eftersom jag både måste hinna packa till KK(kulturkarnevalen) och gå på träningarna. Vet inte alls vad jag ska ta med mig, det nämligen är första året. Men som tur kan man alltid fråga någon. Något som är säkert är att jag ska försöka packa passlig med kläder . Jag har som vana att packa med mig allt för mycket onödigt. Någon annan som känner sig träffad?Tänker alltid " den kan jag behöva" eller " utifall att" men nu blir det STOP! Så hur ska jag uppnå mitt mål? Jo, jag tänkte planera noga hur många plagg jag behöver för fyra dagar och lämna bort sådant som jag vet att jag ABSOLUT inte kommer att använda. Det kanske låter rätt simpelt men för någon som alltid packar ner en massa onödigt kan detta bli en riktig utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar