Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 1 november 2012

Stress ? Nej då !

Hola amigas y amigos! Hur är det? Här är det smått hett i knutarna, gör mitt bästa för att inte bränna propparna. Vet inte vad det är men det känns som om tiden inte räcker till! Har en massa att göra men när jag ska göra det så minns jag inte vad jag skulle göra. Så sjukt frustrerande. Men som sagt gör jag mitt bästa för att slappna av och inte stressa. Stress är något som absolut inte passar mig, då blir jag bara snurrig i huvudet och kan inte tänka klart. 

Tyvärr har jag inte fått igen bloggandet nu pga allting som måste göras... Ska dock försöka rycka upp mig snart, måste bara bestämma vad jag ska skriva om. 

Trots att jag kanske låter smått negativ så är det inget som jag vill föra över på er! Allting är ju inte dåligt . Har precis fått min nya kamera, en Canon EOS 1100D ( tror jag är inte helt säker på modellen , elektronik är helt klart inte min grej ). Är riktigt nöjd med den och bara jag lär mig använda den ordentligt så ska det bli riktigt kul att fota.

Är också taggad över att det är FREDAG imorog. Ordet fredag får det liksom att pirra till i kroppen, någon annan som får samma effekt? Har skola från 8-11 så det är helt awesome . Ska ( troligen ) till stan för att träffa några kompisae och kanske på bio också. Skulle så gärna vill festa men det har varit ovanligt lungt nu på siståne ( eller så har jag haft annat pogram -.- ).

Adios! Och nu får vi hoppas att jag hittar på något att skriva om tills nästa gång .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar