Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 18 november 2012

Vikt och form det viktigaste ?

Kollade för en stund sedan på "hurja painonpudotus" ( något i stil med extrema viktminskningen ) ovh jag blev så jätte imponerad av hur de här människorna kämpar för att få ett bättre liv. De tar verkligen ödet i sina ägna händer och kämpar för att upp nå sina mål. Mannen i pogramet hade gått från sjukligt fet till en mans bästa former , så otroligt !

Jag tycker att dagens samhälle är helt för utseende fixerat. Kära ni , ni är perfekta som ni är . Dock är det upp till en själv att bestämma hur  man man ser ut. Om man vill ha mer muskler eller kurvor så går det ju att ordna. Men man måste ändå acceptera att man inte ser ut som en fotoshoppad fotomodell.

 För mig är en hälsosam kropp den bästa kroppen . Och jag vet att jag kan äta vad jag vill , även skräpmat, om jag motionerar alltid nu och då .

Det är ingen skillnad vad vågen visar eller var någon annan tycker . Det viktigaste är att du själv är nöjd med det du har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar