Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 17 januari 2013

Vad ska jag göra nu?

Hello ! Hur är läget? Själv har jag haft en otroligt trög dag med skola från 8-14. Alla ämnen känns verkligen kakka just nu. Mitt intressä är lika med noll. Som tur har solen kikat fram idag och det ger ju redan lite hopp om bättre tider.

Har smått stress också just nu. Borde hitta ett sommar jobb och också någon ny hobby. Jag slutade nämligen simningen nu vid julen. Orsaken till att jag slutade var att träningarna blev så mycket sämre än förut och att alla andra slutade så kvar blev några 12 åringar och jag. Yeah ! Såklart att jag kommer att gå och träna själv när jag hinner men det vore roligt att ha något permanent. Var med Ella och prövade SATS (konditionssal) i Herttonäs och den verkade jätte bra. Tyvärr koster det 150€ för två månader och mamma lilla är inte så glad över priset även om simningen kostade mycket mer. Ska försöka hitta något billigare eller kanske jag kan komma till någon kompromiss med mamma. Sats skulle vara på ett perfekt ställe , nära skolan och bussen hem. Ska se hur det går... Skulle nog kunna tänka mig någon annan sport också men vad? Några förslag?

Just nu är nog mitt " största " problem morgondagen, FREDAGEN ! Vad ska jag hitta på då?


I love swimming !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar