Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 28 januari 2013

Läsa läsa läsa

Tjohopp ! Här är det provläsning för fulla rullar. Provveckan är igång igen så nu är det bara att läsa på. Tyvärr har jag varit jätte okoncentrerad hela den här perioden så det kommer att bli mycket att ta igen. I vanliga fall brukar jag lära mig genom att lyssna på timmarna, men som sagt igen koncentration eller motivation för den delen heller. Beror troligen på mörkret och julen och allt som vintern för med sig.

Mitt veckoslut var faktist ganska fullt för engångsskull. Hade min lilla kusin hos mig på fredagen. Det var riktigt skoj eftersom vi inte setts på väldigt länge. Han även en sväng till en kompis när kusinen sov( usch va lömsk jag är). På lördagen fyllde min moster 40 så det var kalas för hela slanten med hela släkten. Söndagen var så såklart provläsning, lika så alla mellanrum på fredagen och lördagen. Men jag tänker inte klaga om mängden läxor. Gymnasiet var mitt eget val och då får jag väl stå ut med det. Bara 2 år kvar, haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar