Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 4 oktober 2012

Extreme makeover

Här har det varit en "Extreme makeover Fanny edition" redan två dagar . Inte bara mitt rum utan också vårt wanna be klädrum har fått en ny look. Är faktist riktigt nöjd med resultatet, även om det inte blev som jag hade planerat. Ska ännu sätta till några finnishing touches och sedan kan jag sätta int nåra bilder till er !

Så här passligt så sitter jag nu i soffan och kollar på Extreme makeover home edition och får lite inspiration . Den är så sjukt fint det de gör för alla stackarts människor som alla har olika bakgrunder. Jag tycker att det är så bra att det finns såna som verkligen jobbar för att göra det bättre för andra på det här sättet.

Imorgon kalla skolan då igen. Jag ska få ut alla mina prov och i värsta fall anmäla mig till FF . Får se hu det går !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar