Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 25 oktober 2012

Blogg update ?

Hej! länge sedan igen. Jag vet ... Men, under tiden som jag har varit i min egna lilla värld så har jag faktist tänkt i genom denna blogg, vid flera tillfällen dessutom. Har bland annat tänkt på hur den kan förbättras och hur den kan göras mer , hur ska jag säga , konsentrerad (?). Det jag menar är att hur jag skulle kunna göra den mer inriktad på ett visst område. Just nu är den, det kan jag själv medge, lite stökig.

Vad jag vill att min blogg ska konsentrera sig på är jag ännu inte helt säker på. Det finns ju många olika bloggar , men kanske mest mode- och sportbloggar. Jag ser nog inte mig själv som någon med en blogg om någon av dem, även om jag gillar lite av båda. Som förslag har jag bl.a olika större tankar som jag sedan skulle kunna utveckla här  eller hur det är att vara tonåring eller kanske olika tips på olika saker. Jag tar väldigt gärna emot förslag på vad jag skulle kunna ha som n"tema". ( skriver nog troligen också lite om vad som händer i mitt liv )






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar