Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 6 oktober 2012

I'm so proud of me

Hej ! En super stålt ( hur skrivs det egentligen ) men trött tjej här. Jag fattar inte hur jag kan vara trött fast än jag har haft två lediga dagar !?! Men imorgon måste jag vara pigg som bara den för då är det painball som gäller. En kompis ordnar en paintball / chillkväll och det kan man ju bara inte missa. 

Ja då kommer vi väl till dagens rubrik som faktist är smått egoistisk . Jag kan säga det själv , hehe. Men jag är bara så sjukt stålt och lättad över resultaten från provveckan. Hittills har jag fått tre 9:or och en 8. Har fått många små chocker har man ju fått längs med dagen men den största var nog min 9 i långa matten . Så sjukt glad ! Hade redan tänkt byta till kort men jag ska nog kämpa på en stund tror jag .

Ha ett helt super veckoslut allesamman !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar