Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 2 oktober 2012

Two days off

Yeah ! Så mega bra kännsla efter att ha klara av den första prov-veckan ever. Skrav mitt sista prov i dag från koclan 8 - 10 och nu har jag hela dagen på mig , plus onsdagen och torsdagen. Jag tror att jag kommer igenom alla proven men är ändå lite orolig för rellan och matten. Nå det värsta som kan hända är ju FF (förnyat förhör) så jag överlever nog.

Glömde vist att visa skorna jag köpte förra veckan så det ska jag göra nu . Jag köpte också en klänning några veckor tidigare som jag tänkte visa er. 


Köpte dessa från dinsko förra veckan. Jätte bekväma och de ser bättre ut i verkligheten !

Klänning från H&M:s nya kollektion . Bara 29.90 €

Och så lilla jag som sitter hemma och myser i min mega stora huppare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar