Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 2 mars 2012

Fullt veckoslut igen ...

 Våren är helt klart i luften och jag tycker att det till och med doftar vår. Var just ute på en lite lenk och det var jätte skönt ! Skulle ha varit ännu bättre utan huvudvärk som troligen beror på att jag är så jätte trött. Har suttit hela dagen i skolan och typ sovit. :D

Har ungefär hela veckoslutet planerat och tyvär så står inte party på pogramet ... Skulle verkligen behöva lite partaj NU ! Men i alla fall så idag händer inte så mycket . Ska läsa på prov och kanske se en film . Imorgon ska jag först på hjälppis utbildning från 10 till 14 och sedan åka och hjälpa mamma på hennes jobb. Jag tycker verkligen om mammas jobb . Hon jobbar på Blomster Huset i Borgå och dom har jätte fina blommor där . Rekomenderar det !

På söndagens pogram står det igen PROV LÄSNING(!!!) och treningar som vanligt. Jätte dumt att ha prov på måndagen ! Förstår inte lärarna att vi kanske vill ha ett ens på veckosluten ?!

Mina planer kanske inte är så intresanta men kanske ni har något roligt på gång ? Eller ? Ha det så bra , Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar