Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 13 mars 2012

Mycket på gång !!

Lite smått stressad för tillfället ... Nu ska man mitt i allt tänka på hundra sker på en gång !! Engelska slut projekt , 9:ornas slut projekt , öva till vårkonserten , prov , få bättre vitsord , hinna gå på treningarna och  allt annat ! Jag har en lite "pissed of week" trot jag bestämt.

Men i alla fall så ansökte jag till skola efter 9:an idag . Har nu länge funderat på Sibbo eller Brändö och det blev nu så att jag valde Brändö som första och Sibbo som andra. Hoppas jag blir nöjd men som tur kan man ju alltid byta i värsta fall !

Och jag fick en nice surprise idag när jag fick veta att vi har finska prov i övermorgon. GREAT !! Som tur så är finskan såpas lätt att jag inte behöver läsa så mycket!

Nä men nu börjar det här inlägget bli lite väl deppigt , så förlåt för det. Måste bara få skriva av mig lite . Ha det så bra , puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar