Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 18 mars 2012

Sunshine

Aaaa underbara , varma , ljusa sol! TACK för att du har kommit tillbaka igen. Kom just hem från en en timmes lenk och det var så skönt !

Nu märker jag hur mycket jag egentligen har saknat sommaren och allting roligt som man kan hitta på då. Har t.o.m. ganska många sommar planer färdiga redan osm t.ex. sommar jobb och kryssning till sverige .
Annat jag också måste är att träffa alla underbara 9.or som går ut . Det är ju kanske sista sommaren jag ser endel av dem .  Jätte synd är det ju , för vi har ju haft ganska sköna tidet tillsammans! Älskar er <3

Jag saknar också tavestehus och mina kusiner . Har inte vartit hos dom på JÄTTE länge och det är ju bara ett måste att få åka till dem på sommaren ! Det käns liksom inte som sommar annors... Som tur är kommer jag att åka upp till dem den 30.3 . Då ska vi gå och se på Hunger games !! YEAH , har väntat sååå länge på att den kommer på bio. Egentligen kommer den ut 23.3 på natten , men min kusin har student skrivning då och jag har Hjälppis utbildnings läger.


Den kommer att vara såå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar