Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 22 mars 2012

Tiden rullar iväg

Alltså fan vad tiden går snabbt ! Det var ju liksom just måndag och imorgon är det redan FREDAG ! I skolan är det ju en bra sak att tiden går snabbt men ändå vill man inte att 9 :ans slut kommer så fort i mot en. Ibland önskar jag att man skulle kunna stoppa tiden eller ens spola tillbaka den...

Imorgon är det ju som sagt fredag , YEAH ! Ska troligen åka med mami och shoppa . Många tycker säkert att det är helt dumt att gå och shoppa med sin mamma , men jag tycker att det kan vara helt bra att ha lite tid tillsammans. Jag har tänkt fylla klädskåpet med sommar kläder . Jag brukar nästan varje år gå så sent och sommar shoppa att allting är slut ... Men det här året har jag tänkt skärpa mig !

Nu ska jag nog gå ut en stund och sedan lacka naglarna . Ciao ! <3


Förra sommaren !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar