Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 28 mars 2012

I väntan på det goda..

Kom just hem från träningarna och har faktist en ganska så bra fiilis från dem också. Det var liksom en bra träningsdag och det är jag glad för ! Alla har vi väl varit med om dagar då man verkligen vill träna men det bara går inte , det är liksom bara segt . Men livet skulle ju vara ganska så tråkigt om alla dagar var like . Jännitystä elämään liksom !

Just nu sitter jag och väntar på veckoslutet .  Då ska jag äntligen åka till Tavastehus igen. LOVE IT ! Vi ska gå med min kusin och kolla på Nälkäpelit , som jag har väntat på den ! Hoppas verkligen att den är bra . På fredagen åker vi också till riksdags huset med skolan så det kommer att bli ganska så chill det med.

Nu ska jag gå ock laga en omelett åt mig själv . Puss & Kram ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar