Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 6 juni 2012

Home !

Hemma igen efter en ganska lugn kryssning , i alla fall jämfört med den förra ;) Vi åt god man och shoppade lite och såklart gick vi ju på alla barna pogram för att min kusin var med men det var helt okej ändå . Alla var i alla fall nöjda och glada når vi steg av båten idag morse. Ska lägga in bilder så snabbt som möjligt.

Nu har jag redan packat upp och varit till butiken . Ska även orka med träningen idag. Får se vad det blir ... Men en konstig sak är att jag har sakna alla vänner och då menar jag alla  under kryssningen . Kanske för att jag vet att många troligen inte kommer att hålla kontakt och kanske för att stämningen på förra lördagen/söndagen var så sjukt bra ! Så , jag hoppas verkligen att jag hinner träffa många snart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar