Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 17 juni 2012

Fullt upp

Har haft ett händelse rikt veckoslut kan man säga. Igår var jag från morgon till kväll på borgbacken. Ella , Aino och Linde var med . Alla andra backade ur ,men det var nog roligt i alla fall . Och tydligen täl jag maskinerna bättre än förut. Mådde inte däligt en ända gång . Känner mig ganska stolt , hehe.

Idag vaknade jag till regnet som slog emot fönstret . Ville inte alls stiga upp men slutligen släpade jag mig till soffan för att kolla på Gossip Girl . Klockan 1 befan jag mig i kyrkan på Ainos konfirmation. Tiden i kyrkan gick faktist oväntat snabbt ! Efter kyrkan plockade vi upp min kusin och körde hem igen. Hemma hade vi lunch/middag men halva släkten , kan man säga och det var riktigt mysigt . Resten av dagen har jag underhållit min kusin som till min " lycka " kommer hit imorgon också .. Imorgon kommer också mommo hem efter en vecka i Boston hos sin sjuka syster. Jag ska möta henne vid flygfältet klockan 9 med mamma . Ska bli roligt att se henne igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar