Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 15 juni 2012

Skulle villa säga att sista sommarjobbs dagen är över men så är det då inte eftersom jag igår gjorde allt möjligt annat , hehe . Nej men det är nog helt okej att jag ska dit på måndagen igen . Jag har ju redan blivit van med att se blommor från morgon till kväll .

Jag har redan hela veckoslutet planerat . Imorgon är det borgbacken som gäller ! Vet inte helt vem alla som är påväg men  feel free to join . Hoppas på fint väder men inte för varmt . Jag undrar hur jag klarar av svängiga maskiner i år? Jag tycker att jag varje är har blivit sämre på att tåla några få markiner t.ex vikingaskeppet . Förut kunde jag åka den hur mycket som helst men nu börjar jag må jätte dåligt av den . Hur är det nu man säger ...? " Ålderdomen kommer inte ensam " ,haha . På söndagen ska jag gå på Ainos konfirmation i kyrkan. Kommer helt ihåg min egen konfirmation förra året . Det känns nästan som igår . Själv tyckte jag mycket om hela skriba upplevelsen . Jag lärede känna nya sidor i mig själv och i andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar