Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 9 juni 2012

Mycket att göra ..

Hej ! En stund sedan jag skrev något . Har haft fullt upp med sommar jobbet eftersom jag måste jobba in tisdagen och onsdagen pga kryssningen. Som tur kan jag ta det lugnare nästa vecka ! Är lite besviken på att jag inte kunde åka till Popkalaset för att jag jobbade men kanske nästa år. Jag ska börja spara mer pengar nu så att jag kan hitta på något roligt senare t.ex Muse kommer ju till Finland 10.12 2012 och jag skulle verkligen vill gå och kolla in dem . Förut lyssnade jag inte ens på deras musik men eftersom min kusin verkligen älskar dom så smittade hon väl av sig . De är ju faktist ganska så bra !

Just nu sitter jag hemma och har tråkigt som fan . Har en massa saker jag borde göra men jag bara orkar inte . Har haft en lite deppig beriod på gång men nu har man ju hittills klarat sig så varför skulle man inte göra det nu . Har inte hunnit träffa nogra vänner ännu och det är så synd ! Vill verkligen se er . Det känns som om alla har rest bort eller så gömmer de sig bara , nej men jag känner att jag inte vill tränga mig på . Jag vet ju egentligen inte vad folk tänker om mig .  Men i alla fall börjar jag bli riktigt party / sälkaps sugen så call me om det hände något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar