Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 13 juni 2012

What a beautiful day

En så jätte vacker dag det har varit ! Så skönt när solen värmer lite . Har jobbat igen som vanligt. Och det är tur att jag bara har 2 dagar kvar för det finns inte riktigt någonting kvar att göra . Idag har jag faktist varit riktigt turbo . Har både bakat super lyckade muffins och tvättat / städat mommos bil. Hon kommer bli så glad när hon kommer hem från amerika . Jag är så avundsjuk . Fast jag vet ju att hennes resa inte är någon dans på rosor precis ... Hoppas att det hon ser inte är för förfärligt.

I alla fall så vet jag inte hur jag ska hinna med allting som jag hade , OBS hade , planerat . Det var meningen att jag skulle jobba helt vanligt och sedan åka med Ella till massby och sälja saft osv . MEN , jag hade helt glömt bort att man får veta vilken skola man slipper till nästa termin. Så om jag nu slipper in i brändö så ska jag befinna mig vid skolan mellan 10-12 (troligen). Det är problem ett . Det andra problemet är att jag inte vet hur jag skulle slippa dit i så fall. Varför ska livet vara så komplicerat ? Men det löser ju sig nog , hoppas vi i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar