Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 14 juni 2012

Brändö, brändö, brändö...

Yes ! Slapp in till brändö . Är nog helt nöjd över det beslutet faktist . Det är ju faktist hälsosamt att byta miljö ibland. Så idag på morgonen åkte jag och Ella till brändö föratt " bekräfta " våra studie platser . Allting var nog jätte braförutom att min  klass/ grupp var lite , hur ska jag säga , konstig ? Vi gick sedan till itis eftersom vi hade lite ärende dit . Kom just hem ifrån massby där jag var och sälja saft med Ella på en fotis match . Fan vad vädret var härligt där !

Så egentligen så har mina blaner för idag gått helt åt skogen ( iaf vid jobb fronten hehe) . Men bra blev det ju i alla fall . Har haft en så sjukt bra fiilis idag !

En sista sak måste jag informera er om och det är att , * trumvirvel * , JAG OCH MIN KUSIN FICK BILJETTER TILL MUSES KONSERT!!!!  Åååå längtar redan ! Och jag vet att det är många som inte tycker om Muse men de skiter väl jag i . Alltså Muse på hartwall arena 10.12 2012 , so awsome !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar