Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 11 juni 2012

Just näin.

Som ni kanske märker så har jag nu , ÄNTLIGEN , ändrat bloggens utseende . Blev så trött på det gamla vanliga. Skulle villa ändra bilden också men tyvärr så är jag sällan lyckad på foton.

Gårdagen började bra . Vädret var fint och varmt och jag bara låg ute och slappade . Senare började jag känna mig lite konstig så vi åkte till läkarstationen i Borgå . Där fick jag då vet att jag tydligen hade någon sort av infektion i njurarna. Jätte konstigt egentligen för jag har inte haft några symtom alls förutom trötthet. Nå i alla fall fick jag medicin . Trots det så känner jag mig inte sjuk alls , är faktist ovanligt pigg !  Ändå tvingade mamma mig att stanna hemma idag . Undrar vad jag ska hitta på , börjar redan bli smått uttråkad ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar