Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 1 juni 2012

Första juni - var e sommaren ?

Har haft mycket att göra nu i två dagars tid. Igår var det skola och vi kollade bland annat på 7:ornas touch rugby och så var det niornas avskeds lunch . Det var riktigt nice och alla var nog på bra humör. Det var ju dessutom säkert sista gången alla nior är samlade tillsammans . Riktigt sorligt faktist ! Efter skolan gick jag till min kusin och hjälpte henne att bli klar till hennes vårfest. Hon var jätte nervös och det kan ja förstå . Kommer ihåg hur jag själv kände mig före en vårfest i lågstadiet , man var glad , nervös oh kanske lite rädd och lycklig på samma gång . Men hennes uppträdande gick i alla fall super bra !

Idag var vi faktist inte alls i själva skolbyggnaden , det var pga. att vi först gick till kyrkan och sedan var det fotbollsmatch , det var niorna mot lärsarna och vi vann 8-2 tror jag ungefär . Kände att jag behövde vara i gott sälskap resten av dagen så vi for till Södis och gick sedan till en vänna . Det är helt sjukt hur bra man kan vara sig själv bland nästan alla andra nior .

I morgon är det då sista dagen , alltså avslutningen. Jag skulle inte undra alls om jag skulle börja gråta när man säger hejdå till alla . Som tur träffas största delen av oss ändå senare imorgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar