Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 28 juli 2012

Allting på samma gång

Nu är jag då än en gång hemma . Kom faktist hem redan igår men jag hade så mycket att göra så jag han inte blogga då. Nu efter att ha sovit en underbart lång natt och amerikanska pan-cakes till morgon mål är jag på prima humör ! Har inga planer för dagen utom partaj på kvällen , vilket jag hoppas blir bra ! 


Förra veckan han jag med mycket igen ! Var uppe i Tavastehus , har kollat den nya Batman filmen (rekomenderar) och så har jag varit i Hangö på ridtävlingar. Hangö var jätte fint och tyvärr så han vi inte göra sä mycket annat än det som har med hästar att göra.. Men stranden checkade vi in i alla fall!


 Resten av sommaren tror jag faktist att jag ska tillbringa i Sibbo. Men det blir säkert också bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar