Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 17 juli 2012

Int e de lätt när de e svårt

Igår när jag kom hem möttes jag av de mest underbara brunaögonen jag någonsin sett. Oj vad Bamse har växt på bara några dagar! För tillfället är det en jäkla tur att han är så söt annors skulle man nog inte orka med honom mer. Lite för mycket energi skulle man kunna säga.

Som sagt så åker jag bort imorogn igen. Och den här gången lite längre bort , nämligen Nykarleby . Ska åka och hälsa på Ellas släktingar ( eller va de nu sen e? ). Vi tar tåget imorgon 20 över 10 så för tillfället är jag i full fart med att packa. Har just fått min förra väska upp packad och nu är de nästa som står i tur med att bli packad. Jag ska också försöka klämma in några kompis besök under den här dagen. Städa borde jag också göra men det är inte så viktigt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar