Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 30 juli 2012

Iphone , Nokia , Samsung , HTC ...

Tjalom ! Hur mår ni? Jag mår fint . Är bara lite sur på värdet eftersom vi hade planerat en tur till stranden idag. Morgon dagen har jag redan planerad , vi ska nämligen åka  till stan och äta med ett par vänner. Just nu är jag inte så taggad på det men det ska i alla fall bli sjukt nice att få träffa dem .


En annan sak jag ville ta upp idag har med touch telefoner att göra. Jag har inte något emot själva telefonerna. De är ju bra att med internet och allt , men.. Ett stort MEN .Folk har blivit så himla osociala . De bara sitter med sina telefoner och om inte annat så bara spelar de fast än de har sällskap. Personligen tycker jag att det är sjukt störande att vara med någon som bara sitter på t.ex fb och inte alls tar hänsyn till den andra. Såklart får man kolla fb och annat men man behöver ju inte sitta som fast klistrad i skärmen hela tiden. Get a life people ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar