Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 23 juli 2012

Sol och värme...

Längtar så utomlands. Efter som vi tog hunden nu så kommer det troligen inte att bli någon resa till södern i år , vilket är jätte synd . Jag bara älskar att åka till nya ställen och att pröva på t.ex nya mat rätter.

Förra året gjorde jag ju en resa till både Cypern och Spanien . Båda resosna var jätte lyckade . Cypern var helt nytt för mig då och jag var lite fundersam över det hela . Men allting visade sig jätte bra . God mat , trevliga människor och vackra stränder med turkost hav . Kan man önska sig något bättre? Spanien å andra sidan är som ett andra hem för mig . Vi har åkt dit ända sedan jag föddes. Skulle hur bra dom helst kunna flytta dit för det känns helt som hemma!

Spanien 2011

Spanien 2011

Cypern 2011

Cypern 2011

Cypern 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar