Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 2 juli 2012

Sommarjobb - check !

Nu är äntligen sommar jobbet slut för min del. Nu är det bara att njuta av resten . Så alltså största delen av dagen har gått åt till att vattna blommor resten har gått till att sola. Låg på söderkulla sportplan med några shööna grabbar. Har märkt att jag mycket häldre är men pojkar en flickor ( i vissa fall åtminstone ). Några tjeje skrev här för en tid sedan i sin blogg om hu mycket lättare det är att vara med killar än med tjejer och ja håller helt med dem! Försökte räkna mina tjej kompisar här om dagen och jag får nog de äkta vännerna på mindre än 10 fingrar. Men som tur trivs jag jätte bra med grabbarna . Ett stort plus är att de inte snackar så mycket shit som det andra könet . Tack för det !

Förlåt för stav fel . Ögonen är påväg att stängas riktigt snart ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar