Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 16 juli 2012

What's next?

Nu börjar då min tid i tavastehus ta slut för den här gången. Just nu sitter jag ensam hos mina kusiner och väntar på min skjuts som troligt vis kommer vi 6-7 tiden.

Jag har haft en jätte skön vecka här( eller egentligen nsdag till måndagen men helt samma). Vi har verkligen gjort alltin från a-ö . Vi har shoppat , sett på film, städat stallet, varit på tävlinger , tagit natt simturer , spelat spel och så vidare. Och som tur kommer jag troligtvis att komma tillbaka hit om 2 veckor för att min kusin behöver hjälp på en tävling. Looking forward to it !

Nu har det också slagit mig hur lite det är kvar av sommaren PÅRIKTIGT. Bara 4 korta veckor faktist. Fy , vill inte ens tänka tanken.. Men egentligen vill jag nog tillbaka till skolan också .

När jag kommer hem har jag bara en hel dag hemma ock sedan ska jag åka bort igen. Jag ska fara med Ella till Nykarleby. Det kommer säkert bli riktigt skoj . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar