Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 16 augusti 2012

He rullar på

Ja då . Här rullar allting på som om ingen större ändring hade skett. Jag tycker att Brändö känns helt natuligt redan nu. Smått problem har det ju varit med bussarna från kalkstrand men det årdnar sig nog ( bussarna går tydligen 10  min för sent -.- ). Nu har man äntligen börjat känna nya riktigt coola typer så det är ett STORT plus .

Imorgon är det redan fredag vilket jag är tacksam för. Har inte riktigt fått sömn de närmaste dagarna... Imorgon är dagen kort , från 10 - 14 , så den över lever jag bra.  Har också bestämmt att jag ska träffa Dannu imorgon . Har inte sett den lilla filuren på ett tag så det ska bli skoj. Senare lovade jag att vara barnvakt . Det var då den fredagen det . Men jag hinner ju parta senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar