Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 13 augusti 2012

That was that

Jaha och så har den här sommaren gått. Det har gått snabbt som tusan må jag säga. Jag har hunnit med en hel del men mycket har också blivit ogjort. Vädret har ju inte varit det bästa sommarvädret men mig har det nog inte hindrat . Har träffat massor av vänner , både gamla och nya . Jag har också gjort massor med annorlunda saker . Det ända jag engentligen saknar den här sommaren var en södern-resa. Men nästa år så ska det smälla till , det kan jag lova er.

Idag har då varit den sista semesterdagen och jag har tagit ut allt jag har kunnat av den. Tyvärr så började alla sibbos skolor redan idag så endel saknade vänner träffade jag inte idag , men några i alla fall. 

Lite bilder från denna sommar!

Barn läger på nilsas

Barnen på nilsas

Nykarleby barnen 
Borgbacken

Cilling in the sun med Ella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar