Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 26 augusti 2012

Sunday

Sitter här i soffan och myser i väntan på att mina läxor ska göra sig själv . Med andra ord så har jag en massa läxor till måndagen . Har en hel dag på mig . Men vem orkar nu sitta hela söndagen framför skrivbordet? Tydligen gör jag det ...

Gårdagen var faktist ganska onormal. Jag bakade en paj före 11 och sen gick vi till mommo för att äta den. På himlen flög helt sakelis stora fåglar , troligen någon vråk. Sen åkte jag till Borgå med mamma . Bara för att vi inte hade något att göra. Senare tänkte jag göra läxor , men sedan tänkte jag att " vem fan gör läxor på lördag kväll ?" och sedan åkte jag till Ella . Vi bokstavligen ringde till alla vi kände men alla hade annat för sig. Just när vi skulle åka för att hyra en film ringde Marc o. sa att vi sku komma till honom i stället . Så där tillbringade vi slutet av kvällen.

Först och främst förlåt för att riktigt stökigt inlägg och för det andra så wish me good luck med mina läxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar