Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 9 augusti 2012

MADAGASKAR 3

Tjena ! Har varit riktigt hurttig idag . Steg upp tidigt och gick i duschen och sedan bar det av raka vägen till Itis . Hade en lång lista som skulle köpas och jag lyckades t.o.m hitta allting , sällan som det händer . Först på listan stog födelsedags presenter till två kusiner och en småkusin (?) . Blev själv jätte nöjd med det vi köpte så jag hoppas att födelsedagsbarnen också blir det . Själv behövde jag farkkun och en tröja. Hittade allting i samma butik vilket jag är jätte glad över.

Senare i kväll ska jag på bio igen (!). Ska och kolla nya madagaskar filmen så det blir säkert bra. Är helt in love med madagaskar de är så humor ! Det här året har nog varit ett movie-year. Det känns som on jag är på bio helatiden !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar