Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 3 augusti 2012

Snabba svängar

Just nu sitter jag i Tavastehus igen ! Haha tog några snabba svängar och packade igår efter/under kalaset och åkte upp med kusinerna på en gång. Är dock påväg hem redan på måndagen så det blir en snabbis den här gången också. Bättre än ingenting såklart. Och på måndagen har vi planerat ett besök till Borgbacken med alla kusinerna och de vuxna också tror jag . Det ser jag fram emot !

Gårdagens kalas gick jätte bra ! Maten var fantastisk och sällskapet ännu bättre . Det är länge sedan nästan hela släkten har varit på plats så det var riktigt roligt. Bilder kan jag sätta upp gensat när jag kommer hem ! Jag lovar !!

På samma gång som det är väldigt skönt att koppla av så är jag helt sjukt rastlös. Vill inte sitta stilla alls ! Helst skulle jag villa åka till stan och shoppa eller varför inte shoppa på nätet. Är helt jätte shopping sugen just nu. Måste försöka skärpa mig och hålla hårt i mina få pengar som finns kvar efter denna sommar, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar