Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 21 augusti 2012

Lägerskola, snuva o annat shit

Hejsan . Här sitter en trött och snuvig tjej som har tillbringat de senaste 24 timmarna på Sjömansro i Hangö. Vi hade en liten lägerskola med klassen och tanken var att lära känna vandra. Stället var jätte trevligt och människorna också. Vi hade en massa lekar och pogram . Plus lite "skola" , alltså vi gjorde kusrval och så vidare. Jag tycker att allting lyckades bra och speciellt att vi lärde känna varandra. Det är helt sjukt hur snabbt man känner sig helt bekväm i en helt ny grupp men människor. Det ända minuset var att jag var och är helt jätte flunssig. Jag hoppas att jag inte får/ har feber för jag kan verkligen inte vara borta från skolan nu !  

Nu tror jag att det blir en liten tupplur för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar