Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 12 augusti 2012

Själv odlat , mums !

 Fick inte riktigt fram något igår så här kommer då gårdagens.

Igår hände inte så mycket egentligen . Jag åkte en sväng till Nickby för att hämta några skolböcker .Senare inspekterade Bamse och jag hela gården. Vi hittade en massa smultron , ärter , vinbär och tomater. Jag bara älskar allt som man har odlat själv ! Det smakar så sjukt mycket godare än det som man får från butiken. Lite senare bakade jag en liten kaka som vi sedan förde till mommo . Den blev jätte lyckad fast jag nu säger det själv. Kvällen tillbringades framfös OS . Har kollat oväntat mycket på OS det här året . Och det är helt intressant ibland .


Idag överraskade jag mig själv med att gå på en morgon länk. Första gången som det har lyckats på hela sommaren , hehe ! Ska om en timme åka upp till Tavastehus för at fira två av kusinerna .

Helt sjuk att skolan börjar i övermorgon !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar