Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

30 dagars bloggplan

Hej ! Hittade den här "bloggplanen" i min kusins blogg och tänkte att det skulle vara helt nice att testa den. Kommer förstås att skriva om annat också! Har ändrat planen så att den passar mig efter som min kusins plan bara handlade om ridning , haha. Börjar kanske imorgon om jag hinner . Måste först baka två torrkakor som ska till skolan..

Dag 1 – Varför jag valt just simning & ridning
Dag 2 – Mina förbilder

Dag 3 – Min önskelista
Dag 4 – Min dröm
Dag 5 – Min kariär
Dag 6 – Saker jag inte kunde leva utan
Dag 7 – Mitt mode liv
Dag 8 – Mina bästa prestationer innom sporten
Dag 9 – Varför jag inte tävlar mera
Dag 10 – Hur jag bor just nu

Dag 11 -  Var äter jag
 
Dag 12 – Mitt livs kärlek

Dag 13 – Bästa böckerna jag läst
Dag 14 – Mitt dröm hus
Dag 15 - De bästa bilderna av mig
Dag 16 – Tävlingarna jag kommer ihåg bäst
Dag 17 – Mina starka och svaga sidor
Dag 18 – Det viktigaste och det onödigaste i mitt liv
Dag 19 -  Hur jag själv skulle beskriva mig
Dag 20 – Mina mål i livet
Dag 21 – Mina bra och dåliga sidor
Dag 22 -  Saker jag unnar mig ibland
Dag 23 – Såhär gör jag mig klar för en tävling
Dag 24 – Andra bloggar jag läster
Dag 25 -  Sommarplaner år 2012
Dag 26 – Mitt ”back up team”
Dag 27 – De bästa bilderna jag fotat
Dag 28 -  Mitt bästa minne
Dag 29 -  Min viktigaste person innom sporten
Dag 30 – Mina värsta failanden och bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar