Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 22 april 2012

Home again!

Hemma igen efter en helt super kryssning till Sverige! Vi har haft party hela veckoslutet med dans, musik, gott humör och underbara typer . Vill bara tacka Dannuoch hennes mamma som årdnade allting , tack till er alltså!

I Stockholm  gjorde vi inte så mycket .. Vi gick genom gamla stan och ända upp till Åhlens. Dessutom träffade vi Nadja som har varit saknad i nästan 2 år . Det var jätte nice att se henne igen.Shoppade ingenting alls men det kan ju bero på att jag inte orkade p.g.a sömnbrist ,hehe. Sov totalt kanske 7-8 timmar på hela kryssningen .

Nu har jag sovit 4 timmar och är nästan pigg. Har jätte ont i halsen och en jävlig hosta som jag hoppas går om före fredagen eftersom det är vårkonserten då. Nu borda jag nog packa upp min väska och gå ut i friska luften en stund ! Sitter redan och väntar på nästa kryssning ! ( på sommaren )

Tyvär tog jag inte med ´min kamera men jag kan försöka få någon att skicka några foton till mig som jag kan visa er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar